سخنی با شما دوستان ...
.: جـــوزا :.
خنده بر لب می زنم تا کس نداند راز من / ورنه این دنیا که خندیدن نداشت....
http://youhosting.ir
نگارش در تاريخ پنج شنبه 12 تير 1390برچسب:, توسط هدیه صادقی

 

 

سلام دوستان اگه در بعضی از پستها با غلط املایی و یا تایپی مواجه شدید به بزرگواری خودتون

ببخشید تمام سعیم رو می کنم دیگه تکرار نشه.

از وقتی وب راه افتاده اصلا استراحت ندارم نه وقت خوابم مشخصه نه خورد و خوراک و ... .

حتی دختر بدی شدم به مامانم کم کمک می کنم. روزی بالغ بر 12 ساعت پشت سیستم هستم و

تا ساعت سه -چهار نصفه شب بیدارم و حتی گاهی نمازمو که خوندم بعد می خوابم. و با

چراغهای خاموش و تنها با نور کم کامپیوتر کار میکنم. با این وجود وقت کم میارم و

همش نگرانم درست به کارها نرسم.


اگه غلط تایپی یا املایی دارم به بزرگی خودتون ببخشید همش مال خستگی زیاده.

 توی این مدت بد جور کمر درد و گردن درد گرفتم.

 

اما آدمی هستم اگه کاری رو شروع می کنم تا آخرش می رم و سعی می کنم به بهترین نحو و

شکل انجامش بدم تا جای ایرادی نمونه و یا اگه هست به حد اقل برسه.

حتی اگه به سلامتیم لطمه بخوره باید از عهده مسئولیتی که پذیرفتم به شکل عالی بر بیام.

هدف من رضایت شماست واسه همینه که اصرار دارم توی نظر سنجی شرکت کنید و با ذکر دلیل.

تا از ضعفها با خبر بشم و اصلاحشون کنم.

برای شاد شدن دوست دارید چکار کنم.اگه منظور قالبه همون طور که متوجه شدید ،

 من قالب رو بر اساس مناسبت ها انتخاب می کنم. هر چی گشتم یه قالب شاد با مناسبت

ولادت امام حسین پیدا نکردم. همش برای محرم بود. این تنها تمی بود که اشاره ی مستقیم 

به محرم نداشت. اگه سراغ دارید بهم معرفی کنید. اگه نه تا آخر این هفته تحمل کنید.

راستی اون پستی رو که سفارشش رو دادم بخشی ش رو در پست قبل نوشتم.

در باره بی بی شهر بانو ... .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: